گام‌های کسب درآمد با موبایل
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

گام‌های کسب درآمد با موبایل

زمانی‌ که می‌‌خواهید کسب درآمد با موبایل را شروع کنید بهتر است یک آشنایی حداقلی با مبانی بازاریابی و کارهای اینترنتی پیدا کنید. البته این موضوع حتماً نباید قبل از شروع کسب و کارتان باشد اما در صورتی ‌که بخواهید موفقیت کار شما بیش ‌تر شود بهتر است اموزش کسب درامد با گوشی رایگان دیده شوند.

معمولا کتاب جامعی برای اموزش پول درآوردن با گوشی رایگان و کارهای اینترنتی وجود ندارد اما سری‌ کتاب ‌های کسب و کاری آریانا قلم و بعضی از کتاب ‌های انتشارات سیته می‌تواند برای شروع دید مناسبی به شما دهد. توصیه ما این است که در کلاس ‌های حضوری یا غیرحضوری موسسات معتبر مارکتینگ شرکت کنید تا بتوانید دید مناسبی از کسب درامد اسان با گوشی پیدا کنید.

کسب درامد اسان با گوشی مانند کسب درامد با بازی هر چند ساده به نظر می‌آید اما در نهایت نیازمند دانش مناسبی در این حوزه دارد. طبق نظر کارشناسان کسب و کارهای اینترنتی کسانی ‌که در زمینه کسب درآمد با موبایل دانش بیش ‌تری دارند احتمال موفقیت‌شان بیش‌تر است. همچنین در نظر داشته باشید که برای موفقیت روز افزون در این حوزه بهتر است دائماً به فکر افزایش دانش خود باشید.

کسب درآمد از گوشی (کار مجازی با گوشی) می‌تواند زندگی شما را متحول کند البته همان‌طور که در مطالب قبل گفته شد باید طبق اصول پیش بروید تا این موضوع حاصل شود. همچنین برای کسب بهترین درآمد از موبایل باید یک تیم داشته باشید تا بتوانید کسب و کار خود را گسترش دهید. داشتن یک تیم همراه و منظم به شما کمک می‌کند تا بسیاری از کارهای دم‌ دستی را به دیگران بسپارید و خودتان مشغول کارهای مهم‌تری شوید.

البته این موضوع به‌ صورت تدریجی اتفاق می‌افتد و نباید انتظار داشته باشید که بعد از ۳ ماه یک تیم ۱۰ نفره داشته باشید. افرادی که به تیم‌تان اضافه می‌شوند باید مسئولیت کاملاً مشخصی داشته باشند و اگر می‌خواهید هزینه‌های آن‌ها کمتر شود می‌توانید بعضی از مسئولیت‌ها را برون سپاری کنید.

داشتن تیم خوب نکات بسیار زیادی نیاز دارد که تمامی آن‌ها را در یک مقاله جدا توضیح داده ‌ایم.

برون سپاری بعضی از کارها علاوه بر سریع‌تر انجام شدن کارها می‌تواند به کاهش هزینه‌های شما هم منجر شود. در واقع در سال‌های اخیر بسیاری از شرکت‌ها سعی می‌کنند کارهای خود را برون سپاری کنند تا بتوانند از هزینه‌های ثابت کسب و کارشان کم کنند.

گام‌ اول درآمد زایی با گوشی

یکی از گام‌های اول در شروع کسب درآمد از گوشی (کار مجازی با گوشی) ساختن نسخه اولیه محصول و خدمت مورد نظر شماست. برای مثال اگر شما می‌خواهید یک کسب و کار آموزشی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام راه اندازی کنید بهتر است ایده خود را در ابعاد بسیار کوچک اجرا کنید و مشکلات آن را برطرف کنید.

جالب این است که بسیاری از ایده‌هایی که بسیار مناسب می‌رسند در این مرحله شکست می‌خورند. اما اگر قرار است اید‌ه‌ای شکست بخورد بهتر است در همین ابتدای کار شکست بخورد.

بعضی از کسب و کارها بعد از صرف هزینه‌های بسیار زیاد متوجه می‌شوند که ایرادی جدی در کسب و کار وجود دارد و آن را کنار می ‌گذراند اما این کار کمک می‌ کند که شما در همان ابتدای کار یک نتیجه کلی از کسب و کار به‌ دست آورید. بهتر است بدانید که در مبانی استارت آپ‌ها به نسخه کوچک و اولیه محصول MVP می‌ گویند که مخفف یک عبارت انگلیسی به معنای حداقل محصول پذیرفتنی است.

گام‌ دوم درآمد با گوشی

گام بعدی کسب درآمد با گوشی موبایل این است که شما مشتریان اولیه خود را پیدا کنید. به این مشتریان پذیرندگان آغازین می‌گویند. برای پیدا کردن این مشتریان اولیه می‌توانید از دوستان یا اقوام‌تان کمک بگیرید. این مشتریان اولیه به شما کمک می‌کنند تا بتوانید در شروع کسب و کار مشکلات ایده خود را متوجه شوید و در صورت امکان آن‌ها را بر طرف کنید.

بهتر است برای پول در آوردن با گوشی به این نکته توجه کنید که بعد از این‌که مشتری‌های اولیه شما به‌ وجود آمدند بهتر است خدمات ‌رسانی به آن‌ها شروع کنید و فقط منتظر بازخورد آن‌ها باشید. مطمئن باشید که بازخورد‌های به شما خواهند داد که هیچ وقت به فکر شما یا هم تیمی‌هایتان نرسیده است. پس مشتریان اولیه‌تان را دست کم نگیرید و شدیداً از آن‌ها و بازخورد‌هایشان استفاده  کنید چرا که در ادامه کار بسیار برای شما مفید است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 15 دی 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست